neděle 21. října 2012

Duše básníkova


Jako světluška v lahvi,
Všechno se zdá tak snadný,
Jako mít vlastní hlavu v ocelový kleci,
V kleci kde se dějou divný věci,
A přece tak naivní, tak naivní přeci.


Jako duch světem, Reálný ve vlastní hlavě,
Vidět věci který ostatní okem nevidí,
Pořád běžet vyděšen životem,
Vystrašen i v místnosti z oceli,
Žít s ostatníma ve vlastní hlavě,
Prej přehnaná introverze,
Jak nějaká vnitřní extraverze,
Moje ztrápená duše básníkova.


bez vyššího smyslu za vyšším smyslem se hnát,
Znovu sám v sobě umírat,
Pořád jen s přáteli ve vlastní hlavě,
Jako tygr v kleci, a já tam s ním,
Jako plaňky plotu je ta moje mysl,
Nic víc snad nemá smysl,
A jak se snažim jí ven tím víc jsem uzavřen,
A zas a znova ta moje duše básníkova.
Minotaurus v labirintu na svého Persea čeká,
Já můžu čekat akorát na smrt,
Něce co valí se jak vlna zastavena horami,
To jsem já v mysli zastaven vlastními zlobami.

Žádné komentáře:

Okomentovat